10 saker du inte visste om mig

Okej, här kommer tio saker du inte visste om Ebba Gustavsson;
1 Jag har klarat alla världar i "super mario" på nintendo ds
2 Jag är inget vidare fan av Justin Bieber
3 Jag är sjukt glömsk
4 Jag har flyttat 3ggr
5 Jag älskar att åka båt
6 Jag har åkt atmos fear på liseberg, men jag är väldigt höjdrädd
7 Jag har opererat bort blindtarmen
8 Jag är ca level 43 på mw3
9 Jag har förskräkligt mycket otur
10 Jag blir lätt kär
Om ni vill följa mig på instagram heter jag 3bbbba ;)
Ett tips på bra bloggare när vi här inte bloggar är Jasmine men datan verkar inte villja skapa en länk, så jag skriver att hennes blogg heter jasmineemma.blogg.se istället ;)
Ebba ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0