Kommer ni ihåg mej? ^^

Hej, Hej, jag ville bara säga att jag lever. Jag har ju typ inte bloggat så mycket på sisstone och jag har lämnat över allt på Hilma och Johanna.. :( Jag är inte den bästa på sånt här.. Hehe, jag har typ glömmt lösenordet flera gånger :3 Jag har även varit i london, det är hur coolt som helst där! Jag lovar att jag ska flytta dit när jag blir äldre :D Nu ska jag sätta mig framför tv'n med min bror och kolla lite på en film som vi hyrde, den heter "in time" Jag har hört från flera att den är bra, men det är upp till bevis ;) Jag hoppas att det inte kommer att ta allt för lång tid innan jag bloggar igen, fast man vet ju aldrig med mig.. ;) 
Kram!
Ebba♥ (E.8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0